Skip to main content

COMAX connect synchroniseert automatisch documenten naar andere software en portalen

Met COMAX connect synchroniseer je documenten vanuit je verkenner-structuur of Document Management Systeem (DMS) automatisch met andere software of portalen. Zo hebben verschillende partijen in diverse systemen altijd toegang tot dezelfde, actuele informatie. En dit terwijl je slechts één archiveringsactie hoeft uit te voeren.

Wat COMAX sync is voor data is COMAX connect voor documenten.

Plan een gesprek in

Hoe werkt COMAX connect?

COMAX connect synchroniseert automatisch en op vaste momenten documenten vanuit een door jou bepaalde map met derde pakketten en portalen waar dezelfde documenten moeten worden bewaard of geconsulteerd.

Voor accountants

Werk je met een portaal tussen jou en je klant? Denk aan Silverfin, Clearfacts, Yuki of Billit. COMAX connect zorgt ervoor dat deze systemen automatisch worden gevoed met belangrijke documenten. Zo hebben zowel jij als je klanten steeds toegang tot de meest recente informatie.

Voor andere sectoren

Zorg ervoor dat verschillende afdelingen, externe partners of andere softwaretoepassingen altijd met de juiste documenten werken, zonder extra inspanningen. COMAX connect automatiseert de synchronisatie en vermindert de kans op fouten.

Ontdek onze koppelingen

Belangrijkste voordelen:

  • Eén archivering, meerdere bestemmingen: Documenten worden slechts één keer opgeslagen en zijn direct beschikbaar in alle gekoppelde systemen.
  • Tijdwinst: Automatiseer het delen van documenten en verminder handmatige acties en zoekwerk. Vermijd onnodige telefonische aanvragen.
  • Altijd up-to-date: Alle betrokken partijen werken met dezelfde, actuele informatie.
  • Verbeterde klantrelatie: Je klanten hebben altijd toegang tot de juiste informatie.
  • Naadloze integraties: COMAX connect koppelt naadloos met je bestaande portalen en systemen.

Vraag vandaag een demo aan en ontdek alle voordelen van COMAX connect

Plan een gesprek in

Waarom andere ondernemingen voor COMAX kiezen

We helpen tal van ondernemingen met het vereenvoudigen van hun administratieve processen. We zijn actief in diverse sectoren waaronder accountancy, logistiek & transport, groothandel, bouw, vastgoed, holdings en vele andere. Lees hier waarom onze klanten voor COMAX kiezen.

Weet je niet welke oplossingen je nodig hebt?
Max helpt je graag verder!

Kom meer te weten

Veelgestelde Vragen (FAQ)

Welke documenten kan ik synchroniseren met COMAX connect?

Je kunt allerlei soorten documenten synchroniseren, zoals klantdossiers, contracten, facturen, bestelbonnen, jaarrekeningen… Het systeem is flexibel en kan aangepast worden aan jouw specifieke behoeften.

Kan ik COMAX connect koppelen met mijn huidige software?

Ja, COMAX connect werkt naadloos samen met veel softwaretoepassingen zoals boekhoud-, beheer-, DMS-toepassingen en vele andere. Contacteer ons om de koppelingen met jouw softwaretoepassingen te bespreken.

Hoe vaak worden de documenten gesynchroniseerd?

De synchronisaties gebeuren automatisch op vaste tijdstippen. Je kunt zelf instellen hoe frequent dit moet gebeuren: dagelijks, wekelijks of op specifieke momenten.

Kunnen documenten gesynchroniseerd worden naar meerdere eindbestemmingen?

Ja dat kan zeker. Verschillende partijen kunnen toegang hebben tot verschillende platformen waar dezelfde documenten geconsulteerd moeten worden. Je bepaalt zelf welke documenten naar welke bestemming(en) gesynchroniseerd moeten worden.