Skip to main content

Vastgoed

De vastgoedsector is breed en uitgebreid maar wat alle bedrijven gemeen hebben is dat een efficiënt documentbeheer per gebouw en per klant noodzakelijk is. Denk aan contracten, vergunningen, facturen en overheidsdocumenten. Zeker voor holdingstructuren met meerdere vennootschappen is een overzichtelijke en geautomatiseerde aanpak onmisbaar.

Met de slimme automatisatietools van COMAX vermijd je fouten, bespaar je tijd en hou je meer ruimte vrij voor wat écht telt: vastgoed en klantrelaties. Ontdek hier hoe wij andere bedrijven uit de vastgoedsector verder helpen.

Ontdek onze oplossingen

Herken jij deze administratieve knelpunten?

Belangrijke documenten raken verloren in de administratieve chaos of zijn moeilijk terug te vinden

Repetitieve taken zoals dubbele input van gegevens en het overzetten van documenten vragen veel tijd en gebeuren vaak inefficiënt

Je werkt nog met veel papier en je digitaal archief is onvolledig of slecht gestructureerd

Facturen worden traag goedgekeurd, manuele goedkeuringsprocessen zorgen voor vertraging in betalingen

Je beheert meerdere vennootschappen waardoor je dubbele handelingen moet uitvoeren

Je verliest veel tijd aan het opvolgen van documenten uit e-Box Enterprise en MyMinfin

Ontdek hoe wij anderen uit jouw sector verder helpen.

Succesverhaal: Cretskens Groep

Groep Cretskens is een familiale en onafhankelijke investeringsgroep met een aanzienlijk portefeuille retailvastgoed.

“Dankzij COMAX hebben we een duidelijk overzicht in het doolhof van overheidsdocumenten!” – Davy Bruijnen, Cretskens Groep

De Cretskens Groep maakt gebruik van COMAX ebox om alle documenten uit e-Box Enterprise automatisch te downloaden, archiveren en door te sturen naar de juiste personen binnen het bedrijf.

Lees hier de volledige klantenreferentie van Cretskens Groep

Succesverhaal: Van Wellen Group

Van Wellen Group investeert, ontwikkelt en beheert logistiek en residentieel vastgoed. Met meer dan 40 vennootschappen in beheer, was het telkens een hele inspanning om de MyMinfin en e-Box Enterprise berichten op te volgen.

“In één overzicht toegang tot alle documenten van 40 vennootschappen. Een echte aanrader!” – Tom Bolsens, Van Wellen Group

Met de oplossingen COMAX ebox en COMAX minfin is dit probleem verleden tijd. De Van Wellen Group heeft nu een duidelijk overzicht van alle documenten, zonder in te loggen op verschillende platforms. Bovendien kunnen ze zelf bepalen welke documenten naar welke medewerkers worden doorgestuurd.

Lees hier de volledige klantenreferentie van Van Wellen Group

Wat kan COMAX voor jouw bedrijf betekenen?

Wij helpen jullie tijd te besparen, fouten te verminderen en de efficiëntie te verhogen door oplossingen te ontwikkelen voor administratieve vereenvoudiging. We doen dit door de juiste bruggen te bouwen tussen jullie bestaande softwaretoepassingen en eventuele externe platformen.

Onze modulaire en snel te implementeren oplossingen automatiseren de manuele en repetitieve administratieve taken. Onze DMS-toepassingen zorgen dan weer voor een gestructureerd digitaal archief.

Ontdek onze koppelingen

Meer weten over hoe jij jouw administratie kan digitaliseren en automatiseren?

Plan een afspraak in

Ondernemers in jouw sector kiezen vaak voor deze oplossingen

bestseller

COMAX ebox

Alle documenten uit E-Box Enterprise automatisch gedownload, gearchiveerd en doorgestuurd naar de juiste ontvanger.

bestseller

ELO

De ideale DMS-software voor intelligent documentbeheer binnen alle gebieden van het bedrijf.

nieuw

COMAX peppol

Onafhankelijk Peppol Access Point voor al je facturen

bestseller

COMAX workflow

Zet manuele en repetitieve handelingen om in automatische workflows.

COMAX split & merge

Splits en voeg allerhande documenten (pdf, jpg, mail, Word, …) eenvoudig samen.

Oplossing op maat

Toch niet de oplossing gevonden voor jouw vraag of knelpunt? Wij denken met je mee.

Weet je niet welke oplossingen je nodig hebt?
Max helpt je graag verder!

Kom meer te weten

Waarom andere ondernemingen voor COMAX kiezen

We helpen tal van ondernemingen met het vereenvoudigen van hun administratieve processen. We zijn actief in diverse sectoren waaronder accountancy, logistiek & transport, groothandel, bouw, vastgoed, holdings en vele andere. Lees hier waarom onze klanten voor COMAX kiezen.

Veelgestelde Vragen (FAQ)

Waarom is het opvolgen van e-Box Enterprise belangrijk voor vastgoedbedrijven?

De overheid stuurt steeds meer belangrijke documenten digitaal via e-Box Enterprise, zoals verkeersboetes, vergunningen en officiële meldingen. Door deze documenten niet tijdig op te volgen, loop je het risico op boetes of andere juridische problemen. COMAX ebox automatiseert dit proces, zodat je nooit meer een belangrijk document of deadline mist. Ontdek hier deze oplossing.

Hoe helpt COMAX bij het digitaliseren van vastgoedcontracten?

Met COMAX DMS of ELO (Document Management Systemen) kan je vastgoedcontracten, huurcontracten en andere belangrijke documenten gestructureerd archiveren en altijd snel op inhoud terugvinden. Hierdoor kunnen medewerkers documenten makkelijk raadplegen, zowel op kantoor als onderweg. Plan vrijblijvend een gesprek in voor meer informatie.

Hoe kan ik mijn software koppelen aan COMAX?

COMAX biedt integratiemogelijkheden met veelgebruikte softwaresystemen. We bekijken samen welke koppelingen mogelijk zijn, zodat onze oplossingen perfect aansluiten bij je bestaande software.